Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
Bracelet Bianchi

BRACELET BIANCHI - KAMEN ZDRAVJA ZA DALJŠE ŽIVLJENJE!

Zapestnica «Bracelet Bianchi» ima edinstvene lastnosti, je sredstvo za zdravljenje in preprečevanje številnih bolezni

Meni Gor Kaj je Bracelet Bianchi ? Zdravilne lastnosti Kaj strokovnjaki mislijo, Pripombe Dostava in plačilo Naroči Bracelet Bianchi-bian, Bianstone ZAPESTNICA IZ ČRNEGA ŠUNGIT « BRACELET BIANCHI » Космическое происхождение Je kozmičnega izvora Простота в использовании Zelo enostavna za uporabo Предупреждает заболевания Preprečuje več kot 100 različnih bolezni Бяньши Pohitite na naročilo z50% popustom od proizvajalca! SAMO PO 49EUR Stara cena: 98EUR Ime Telefon К заказуDo konca popusta 00 DNI : 20 UR : 41 MINUT : 46 SEKUND Zapestnica, ki jo ponujamo, je iz poldragega kamna Bracelet Bianchi , ki izvira iz vesolja. Rezerve tega kamnaso skoraj izčrpane. Imate edinstveno priložnost da kupite zapestnico iz črnega šungit, dakler je na voljo . KAJ JE « BRACELET BIANCHI » ? Kamen Bracelet Bianchi , najredkejša vrsta šungit, se nanaša na poldrage kamne. Lahko ga srečate le na enem mestu - oddaljenem kitajskem območju Shandong. Polje Bracelet Bianchi je edinstveno, saj se je pojavilo med kemično reakcijo kamenja in plazme padlega meteorita. Nastala snov ima svoje edinstvene in skrivnostne lastnosti — črni žad obravnava bolečine, in s stalno nošenje poveča življenjska doba lastnika . PRIZNAJTE SI, DA SE IMAŠ ZA ZDRAVO OSEBO? hipertenzija Nevroze Depresija Glavobol Bolezni srca in ožilja Kožne bolezni Manifestacija alergije Bolezni sklepov A imate vsaj enega od simptomov? Potrebuete rešitev — zapestnico «Bracelet Bianchi» ! « BRACELET BIANCHI » — KAMEN ZDRAVJA ZA DALJŠE ŽIVLJENJE! Zapestnica «Bracelet Bianchi» ima edinstvene lastnosti, je sredstvo za zdravljenje in preprečevanje številnih bolezni. Prijetni na dotik kamen nima samo otipljivih lastnosti: Stik s kožo sproži povečan pretok krvi ; Oseba počuti prijetno toploto , ki se postopoma širi po telesu in vpliva na notranje organe . ZAKAJ POTREBUJETE ZAPESTNICO? Edinstvene lastnosti črnega šungit Bracelet Bianchi imajo celovit zdravilni učinek na človeško telo . Stopnja vpliva šungit na celice telesa, nošenje zapestnice, tako velike, da omogoča produkt kompleksni učinekna številne celice in receptorje. To ponovno aktivira imunski sistem in presnovni procesi . Kako vliva zapestnicamed dolgotrajnim nošenjem? 1 Stimulira imunski sistem 2 Odstrani strupe iz telesa 3 Normalizira presnovo 4 Izboljša gastrointestinalno delovanje 5 Daje mir uma in topline 6 Normalizira krvni tlak 7 Normalizira krvni obtok 8 Poveča celotni ton telesa 9 Ima močan protibakterijski efekt 10 Lajša glavobole 11 Izboljša stanje kože, nohtov, las 12 Lajša bolečine v mišicah in sklepih TAKOJ NAROČITI ZAPESTNICO Učinkovitost je Bracelet Bianchi dokazana tako s strani tujihkot tudi domačih kliničnih študij! LASTNOSTI CELJENJA « Bracelet Bianchi » Иконка Edinstvena kemijska sestava Kamen vsebuje ogromno (več kot 30) aktivnih elementov v sledeh, ki niso le koristni, ampak so tudi nujni za ohranjanje zdravega stanja. Ti vključujejo znane elemente, kot so Sr, Ti, Cr, Mn, Zn, Ca, Fe, P, K, Na, itd. Иконка Infrardeča izpostavljenost Kamen Bracelet Bianchi v stiku s človeško kožo ustvarja širok spekter infrardečega sevanja. Rezultat tega učinka je izboljšanje mikrovezja v krvi, kar vodi v normalizacijo žilnega tona in kapilar. Иконка Ultrazvok Stik kože s črnim žadom povzroči utripanje v ultrazvočnem območju. Generiran ultrazvok je ena od pomembnih sestavin splošne terapije, njena pogostnost v letu 2000kHz pa prispeva k globokemu terapevtskemu učinku. KAJ O « Bracelet Bianchi » MISLIJO EKSPERTI? Специалист L. Novak Terapevt, zdravnik najvišje kategorije PhD Zapestnica Bracelet Bianchi je edinstven material, ki v svojih bioloških lastnosti, ki zaradi neposrednega stika s kožo lahko neposredno vplivajo na funkcionalno stanje telesa. Najprej, terapevtski učinek je dosežen zaradi vpliva na biološko aktivnih točk v okviru refleksotherapije. Ker je zapestnica naravni Biokontrola, se ne spopada le z boleznimi, ampak tudi izvaja odlično preventivno delo. Zaradi funkcije krepitve imunskega sistema je zapestnica idealna za vsakodnevno uporabo, zato jo priporočamo za preventivne namene. Moja osebna zdravstvena praksa vsebuje veliko primerov, ko bolniki, ki menijo, da so popolnoma zdravi, so počutili velikega povečanja vitalnosti na prvi dan zapestnico. ALI POTREBUJETE « Bracelet Bianchi » ? Kamen uspešno ozdravitudi kompleksne bolezni, kot so: Arterijska hipertenzija hipertenzija Osteokondroza Radikulitis Mišične bolečine Migrena Revmatizem Diskoidni eritematozni lupus Psoriaza z različnimi zapleti Nevrodermatitis Alergija Ekcem Ponavljajoča se urtikarija itd. Tukaj je samo majhen seznam indikacijza nošenje zapestnice Dolgo delo na računalniku Neprekinjena uporaba mobilnega telefona in druge podobne opreme s stalnim elektromagnetnim sevanjem Sedeča narava dela in sedeči življenjski slog Stres, povečana obremenitev Nespečnost Zmanjšana imuniteta, pogosti prehladi Sladkorna bolezen Migrena glavobol Predmenstrualni sindrom, menopavza Prekomerna telesna teža Bolezni srca in ožilja Ledvična okvara Bolezni mišično-skeletnega sistema (artritis, artroza itd.)).) Modrice, zlomi itd. 8 PREDNOSTI ZAPESTNICE « Bracelet Bianchi » Один Eleganten in praktičen izdelek Два Neprecenljiv izdelek za izboljšanje zdravja Три Lep dizajn in kvalitetna obdelava Четыре Lepo darilo za najbližje in sorodnike Пять Večje prihranjevanje glede zdravil Шесть Ugoden in udoben nakup Семь Lahka in preprosta za uporabo Восемь Dokazana učinkovitost UČINEK,KI GA TAKOJ VIDITE! Previous Next Previous Next Previous Next Previous Next Previous Next Previous Next Previous Next Previous Next Olja, 58 let, Celje Podarila mi jo je kolega, in zdaj si naročim zapestnico kot darilo Ko mi je kolega dala zapestnico, dolgo nisem verjela, da lahko nakit, čeprav zelo lep, nekako vpliva na zdravje. Ampak povem eno stvar — sklepi so prenehali boleti, zdaj se lahko sklonim dol! Zjutraj delam vaje, ampak vedno tudi nosim zapestnico na roki! Ina, 38 let, Ljubljana Elegantno in uporabno! Najboljše, kar sem našel na internetu! Sam sem našel zapestnico, jo naročil na spletni strani in naslednji dan, ko sem dobil paket, sem šel v službo z zapestnico. Zelo dobro je prilagojen različnim oblikam oblačil: lahko greš na sprehod z njim in v pisarno. No, na prvi dan uporabe Bracelet Bianchi sem se vrnil domov ne utrujen in zlomljen, kot ponavadi, ampak v vzponu. Pritisk je nehal poskakovati in zato moj obraz ni bil več rdeč. Vse ostalo se je nekaj prilagodilo.… Olja, 58 let, Celje Podarila mi jo je kolega, in zdaj si naročim zapestnico kot darilo Ko mi je kolega dala zapestnico, dolgo nisem verjela, da lahko nakit, čeprav zelo lep, nekako vpliva na zdravje. Ampak povem eno stvar — sklepi so prenehali boleti, zdaj se lahko sklonim dol! Zjutraj delam vaje, ampak vedno tudi nosim zapestnico na roki! Ina, 38 let, Ljubljana Elegantno in uporabno! Najboljše, kar sem našel na internetu! Sam sem našel zapestnico, jo naročil na spletni strani in naslednji dan, ko sem dobil paket, sem šel v službo z zapestnico. Zelo dobro je prilagojen različnim oblikam oblačil: lahko greš na sprehod z njim in v pisarno. No, na prvi dan uporabe Bracelet Bianchi sem se vrnil domov ne utrujen in zlomljen, kot ponavadi, ampak v vzponu. Pritisk je nehal poskakovati in zato moj obraz ni bil več rdeč. Vse ostalo se je nekaj prilagodilo.… Olja, 58 let, Celje Podarila mi jo je kolega, in zdaj si naročim zapestnico kot darilo Ko mi je kolega dala zapestnico, dolgo nisem verjela, da lahko nakit, čeprav zelo lep, nekako vpliva na zdravje. Ampak povem eno stvar — sklepi so prenehali boleti, zdaj se lahko sklonim dol! Zjutraj delam vaje, ampak vedno tudi nosim zapestnico na roki! Ina, 38 let, Ljubljana Elegantno in uporabno! Najboljše, kar sem našel na internetu! Sam sem našel zapestnico, jo naročil na spletni strani in naslednji dan, ko sem dobil paket, sem šel v službo z zapestnico. Zelo dobro je prilagojen različnim oblikam oblačil: lahko greš na sprehod z njim in v pisarno. No, na prvi dan uporabe Bracelet Bianchi sem se vrnil domov ne utrujen in zlomljen, kot ponavadi, ampak v vzponu. Pritisk je nehal poskakovati in zato moj obraz ni bil več rdeč. Vse ostalo se je nekaj prilagodilo.… Olja, 58 let, Celje Podarila mi jo je kolega, in zdaj si naročim zapestnico kot darilo Ko mi je kolega dala zapestnico, dolgo nisem verjela, da lahko nakit, čeprav zelo lep, nekako vpliva na zdravje. Ampak povem eno stvar — sklepi so prenehali boleti, zdaj se lahko sklonim dol! Zjutraj delam vaje, ampak vedno tudi nosim zapestnico na roki! Ina, 38 let, Ljubljana Elegantno in uporabno! Najboljše, kar sem našel na internetu! Sam sem našel zapestnico, jo naročil na spletni strani in naslednji dan, ko sem dobil paket, sem šel v službo z zapestnico. Zelo dobro je prilagojen različnim oblikam oblačil: lahko greš na sprehod z njim in v pisarno. No, na prvi dan uporabe Bracelet Bianchi sem se vrnil domov ne utrujen in zlomljen, kot ponavadi, ampak v vzponu. Pritisk je nehal poskakovati in zato moj obraz ni bil več rdeč. Vse ostalo se je nekaj prilagodilo.… Olja, 58 let, Celje Podarila mi jo je kolega, in zdaj si naročim zapestnico kot darilo Ko mi je kolega dala zapestnico, dolgo nisem verjela, da lahko nakit, čeprav zelo lep, nekako vpliva na zdravje. Ampak povem eno stvar — sklepi so prenehali boleti, zdaj se lahko sklonim dol! Zjutraj delam vaje, ampak vedno tudi nosim zapestnico na roki! Ina, 38 let, Ljubljana Elegantno in uporabno! Najboljše, kar sem našel na internetu! Sam sem našel zapestnico, jo naročil na spletni strani in naslednji dan, ko sem dobil paket, sem šel v službo z zapestnico. Zelo dobro je prilagojen različnim oblikam oblačil: lahko greš na sprehod z njim in v pisarno. No, na prvi dan uporabe Bracelet Bianchi sem se vrnil domov ne utrujen in zlomljen, kot ponavadi, ampak v vzponu. Pritisk je nehal poskakovati in zato moj obraz ni bil več rdeč. Vse ostalo se je nekaj prilagodilo.… Tina, 33 let, Portorož Neverjeten občutek že prvi dan… Prijateljica mi je svetovala Bracelet Bianchi, je dolgo nosila zapestnico za normalizacijo pritisk. Po prvem dnevu nošenja sem se začela počutiti zelo drugače. Kot da bi se ponovno rodila! Andraž, 41 let, Piran Nič več obiskov zdravnikov, zahvaljujoč zapestnici Bracelet Bianchi je svetoval družinski zdravnik po začetku težav s srcem in ledvicami. Od trenutka, ko sem si nadel zapestnico, nisem šel k zdravnikom, preprosto nisem imel razloga. Nosim sam, za ženo sem jo pred kratkim tudi kupil. Olja, 58 let, Celje Podarila mi jo je kolega, in zdaj si naročim zapestnico kot darilo Ko mi je kolega dala zapestnico, dolgo nisem verjela, da lahko nakit, čeprav zelo lep, nekako vpliva na zdravje. Ampak povem eno stvar — sklepi so prenehali boleti, zdaj se lahko sklonim dol! Zjutraj delam vaje, ampak vedno tudi nosim zapestnico na roki! Ina, 38 let, Ljubljana Elegantno in uporabno! Najboljše, kar sem našel na internetu! Sam sem našel zapestnico, jo naročil na spletni strani in naslednji dan, ko sem dobil paket, sem šel v službo z zapestnico. Zelo dobro je prilagojen različnim oblikam oblačil: lahko greš na sprehod z njim in v pisarno. No, na prvi dan uporabe Bracelet Bianchi sem se vrnil domov ne utrujen in zlomljen, kot ponavadi, ampak v vzponu. Pritisk je nehal poskakovati in zato moj obraz ni bil več rdeč. Vse ostalo se je nekaj prilagodilo.… Olja, 58 let, Celje Podarila mi jo je kolega, in zdaj si naročim zapestnico kot darilo Ko mi je kolega dala zapestnico, dolgo nisem verjela, da lahko nakit, čeprav zelo lep, nekako vpliva na zdravje. Ampak povem eno stvar — sklepi so prenehali boleti, zdaj se lahko sklonim dol! Zjutraj delam vaje, ampak vedno tudi nosim zapestnico na roki! Ina, 38 let, Ljubljana Elegantno in uporabno! Najboljše, kar sem našel na internetu! Sam sem našel zapestnico, jo naročil na spletni strani in naslednji dan, ko sem dobil paket, sem šel v službo z zapestnico. Zelo dobro je prilagojen različnim oblikam oblačil: lahko greš na sprehod z njim in v pisarno. No, na prvi dan uporabe Bracelet Bianchi sem se vrnil domov ne utrujen in zlomljen, kot ponavadi, ampak v vzponu. Pritisk je nehal poskakovati in zato moj obraz ni bil več rdeč. Vse ostalo se je nekaj prilagodilo.… Olja, 58 let, Celje Podarila mi jo je kolega, in zdaj si naročim zapestnico kot darilo Ko mi je kolega dala zapestnico, dolgo nisem verjela, da lahko nakit, čeprav zelo lep, nekako vpliva na zdravje. Ampak povem eno stvar — sklepi so prenehali boleti, zdaj se lahko sklonim dol! Zjutraj delam vaje, ampak vedno tudi nosim zapestnico na roki! Ina, 38 let, Ljubljana Elegantno in uporabno! Najboljše, kar sem našel na internetu! Sam sem našel zapestnico, jo naročil na spletni strani in naslednji dan, ko sem dobil paket, sem šel v službo z zapestnico. Zelo dobro je prilagojen različnim oblikam oblačil: lahko greš na sprehod z njim in v pisarno. No, na prvi dan uporabe Bracelet Bianchi sem se vrnil domov ne utrujen in zlomljen, kot ponavadi, ampak v vzponu. Pritisk je nehal poskakovati in zato moj obraz ni bil več rdeč. Vse ostalo se je nekaj prilagodilo.… Olja, 58 let, Celje Podarila mi jo je kolega, in zdaj si naročim zapestnico kot darilo Ko mi je kolega dala zapestnico, dolgo nisem verjela, da lahko nakit, čeprav zelo lep, nekako vpliva na zdravje. Ampak povem eno stvar — sklepi so prenehali boleti, zdaj se lahko sklonim dol! Zjutraj delam vaje, ampak vedno tudi nosim zapestnico na roki! Ina, 38 let, Ljubljana Elegantno in uporabno! Najboljše, kar sem našel na internetu! Sam sem našel zapestnico, jo naročil na spletni strani in naslednji dan, ko sem dobil paket, sem šel v službo z zapestnico. Zelo dobro je prilagojen različnim oblikam oblačil: lahko greš na sprehod z njim in v pisarno. No, na prvi dan uporabe Bracelet Bianchi sem se vrnil domov ne utrujen in zlomljen, kot ponavadi, ampak v vzponu. Pritisk je nehal poskakovati in zato moj obraz ni bil več rdeč. Vse ostalo se je nekaj prilagodilo.… Olja, 58 let, Celje Podarila mi jo je kolega, in zdaj si naročim zapestnico kot darilo Ko mi je kolega dala zapestnico, dolgo nisem verjela, da lahko nakit, čeprav zelo lep, nekako vpliva na zdravje. Ampak povem eno stvar — sklepi so prenehali boleti, zdaj se lahko sklonim dol! Zjutraj delam vaje, ampak vedno tudi nosim zapestnico na roki! Ina, 38 let, Ljubljana Elegantno in uporabno! Najboljše, kar sem našel na internetu! Sam sem našel zapestnico, jo naročil na spletni strani in naslednji dan, ko sem dobil paket, sem šel v službo z zapestnico. Zelo dobro je prilagojen različnim oblikam oblačil: lahko greš na sprehod z njim in v pisarno. No, na prvi dan uporabe Bracelet Bianchi sem se vrnil domov ne utrujen in zlomljen, kot ponavadi, ampak v vzponu. Pritisk je nehal poskakovati in zato moj obraz ni bil več rdeč. Vse ostalo se je nekaj prilagodilo.… Previous Next POZOR! Важно Zaradi velike priljubljenosti kamen Bracelet Bianchi in omejene ponudbe na trgu obstaja veliko ponaredkov, praviloma tudi Kitajski proizvodnji. Pod pretvezo Bracelet Bianchi se prodaja popolnoma drugačen kamen, ki nima nobenih koristnih lastnosti. Če si želite kupiti zapestnico od resničnega Bracelet Bianchi, jo lahko naročite na tej spletni strani. Smo uradni distributer Bracelet Bianchi zapestnic v državah EU in zagotavljamo odsotnost ponaredkov. LE TRIJE PREPROSTI KORAKI SI BOSTE PRIVOŠČILI DRUGI DIHV KATERIKOLI STAROSTI ОдинИконка Dajte si zapestnico' Bracelet Bianchi ' na zapestje ДваИконка Več ur vsak dan nosite zapestnico ТриИконка Dajte zapestnico na problematična mesta, da odpravite bolečino, nelagodje, srbenje, vnetje. Opazili boste otipljive izboljšave vašega zdravja zaradi uporabe zapestnice v nekaj urah, vendar je največji terapevtski učinek dosežen s stalno dolgotrajno obrabo . KOLIKO STANE « Bracelet Bianchi » ? Strogo nadzorujemo kakovost zapestnic in zato opozarjamo: črni žad je vključen na seznam poldragih kamnov, katerih proizvodnja je strogo omejena. Prave Bracelet Bianchi zapestnice preprosto ni mogoče prodati po nizki ceni. Poceni izdelek govori samo eno stvar: pred vami je ponaredek! DOSTAVA IN PLAČILO Če ste rezident držav EU, lahko naročite zapestnico Bracelet Bianchi v gotovini ob dostavi in plačate na pošti mesta po prejemu paketa. V tem primeru naročite → mi vam pošiljamo parcelo z zapestnico → prejmete obvestilo po elektronski pošti, običajno po 1 do 10 dni (v redkih primerih več), glede na območje bivanja. Vi s tem obvestilom, osebno izkaznico in potrebnim zneskom denarja pridete na pošto, plačate račun in takoj prevzamete paket. Pohitite na naročilo z50% popustom od proizvajalca!

Promotion - 50%
4.9 (98%) 183 votes
 
Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post